Mimořádně pěkné a teplé dubnové počasí nás vylákalo do Polabí na cyklistiké výlety. V pátek před Velikonocemi se scházíme v Poděbradech.

V přeplněném A.T.C. autokempu nakonec přece jen nacházíme vhodný plácek pro naši partu. Počasí je perfektní a tak neotálíme a vyrážíme podél Labe do Kolína a po druhém břehu zpátky. Příroda v tomto čase nezvykle rozkvetlá nás uchvacuje svými krásami, zejména všudypřítomnými dymnivkami.

V sobotu dáváme okruh přes Nymburk a Kersko, přes písečný přesyp u Píst a jezero Sadská poutní cestou Blaník - Říp s příjemnou zastávkou na obídek a pivko v Restauraci u Pramene. Tafi a Blani se vracejí delším okruhem přes Pečky a vyhlídkovou věž v Cerhenicích.

My s Luňajdama se vracíme podél vody. V Hradišťsku se na skok zdržíme v jezdecké škole Equuss Kinsky, kde právě probíhá jezdecká soutěž. V hostinci U Kyselů dáváme nanuka a jedno točené. Do kempu přijíždíme společně s Tafíky již za šera se spoustou příjemných zážitků.

V neděli ráno se naše parta rozděluje. Tafi s Blani odjíždějí na svařování vína na Suškách. Ostatní již také směřují k domovu. Já s Lenkou se rozhodujeme, že s Luňajdama dáme ještě cyklovýlet z Ostré přes Lysou nad Labem, Starou Lysou do Milovic. V příjemné hospůdce U krále Václava dáváme výborný oběd. V Josefovských mokřadech pozorujeme párek vydry říční a v Milovicích obdivujeme Venkovní lezeckou stěnu. Centrum řemesel a bylinné zahrady Botanicus v Ostré je bohužel zavřené a tak balíme kola a vydáváme se zpátky k domovu. Víkend v příjemném prostředí s bezva kamarády se vydařil a již nyní se těšíme na další.