Je druhá polovina července a my využíváme krásného počasí a vyrážíme na Moravu poznávat její krásy ze sedla bicyklu. Společně s Mirkou a Pavlem přijíždíme do kempu Adéla v Brodu nad Dyjí, kde se potkáváme ještě s Milanem a Renatou.

Po příjemném večerním posezení pod hvězdami vyrážíme ráno na první cyklotrasu. Hned na startu nás zastavuje neprůjezdný most přes rameno Novomlýnské nádrže a tak trasu operativně upravujeme. Naštěstí je v oblasti Pálavy spousta možností, kudy se vydat na kole, že máme na pár dní o zábavu postaráno.

V Dolních Dunajovicích navštěvujeme vinařství Martin Šebesta a nakupujeme víno, aby bylo u čeho vzpomínat doma v Jablonci.

Další den vyrážíme směr Mikulov, kde po dobrém obědě stoupáme na Svatý kopeček. Popíjíme dobré víno a kocháme se pohledy na město a okolí.

Na další dny se přesouváme do Lednicko-valtického areálu do kempu Apollo.

Nemůžeme si nechat ujít Lednický zámek s překrásnou zahradou a minaretem. Na trase obdivujeme Janův hrad, zámeček Apollonův chrám,  chrám Tří Grácií, kapli sv. Huberta a zámek Rendez-vous (Dianin chrám).

V Lednici po dobrém obědě si prohlížíme areál zámku a v jeho vinotéce popíjíme chutné moravské víno.

Čas se nachýlil a nadšel poslední cyklovýlet a po něm již cesta domů.